Strategija Viešieji ryšiai Integruota komunikacija Socialiniai tinklai Strategija
Visi darbai

Investavimo akademija. Pirmas sezonas


Klientas Swedbank Paslaugos Integruota komunikacija, Viešieji ryšiai, Socialinė media Metai 2022

Investavimo kultūra Lietuvoje yra dar labai ankstyvoje stadijoje. Tik 42 proc. Lietuvos gyventojų investuoja (KOG, 2022 m. gruodžio mėn.), o populiariausias būdas – investavimas į nekilnojamąjį turtą, kam reikia itin didelių sumų. Įvairūs tyrimai ir apklausos rodo, kad pakankamai didelis skaičius žmonių domisi investavimo galimybėmis, tačiau nežengia to paskutinio žingsnio ir nepradeda investuoti.


Tikslai

  • 15 proc. didesnio vertybinių popierių pardavimų;
  • 30 proc. daugiau naujų sutarčių;
  • 15 proc. daugiau periodinio mokėjimo sutarčių;
  • 15 proc. daugiau naujai pradėjusių investuoti.

Įgyvendinimas

„Swedbank“ Lietuvoje inicijavo TV laidos ir turinio projektą „Investavimo akademija“ didžiausioje internetinės žiniasklaidos grupėje Lietuvoje – DELFI.  Projektas startavo keičiantis ekonominėms prognozėms ir pesimizmui apimant finansų rinkas. Tai buvo išskirtinai blogas laikas kalbėti apie investavimą.

Laidose žinomi investavimo ekspertai diskutavo aktualiausiais investavimo klausimais, o tarp kalbėtojų visada buvo „Swedbank“ Lietuvoje atstovas. Be to, į laidą aktyviai įsitraukdavo ir jos žiūrovai – nuo atsakymų į žurnalistų klausimus gatvėse iki balsavimų aktualiais investavimo klausimais studijoje. Kiekvienoje laidoje taip pat buvo pristatomas paprasto investuotojo portretas, taip siekiant dar labiau prie žmonių priartinti investavimo temą ir parodyti, kad investuoti gali kiekvienas.


Rezultatai

Štai ką mums pavyko pasiekti:

30 %

didesnis vertybinių popierių pardavimas

75 %

daugiau sudarytų naujų sutarčių

46 %

daugiau periodinio mokėjimo sutarčių

25 %

daugiau naujai pradėjusių investuoti

Pasikalbėkime