Strategija Viešieji ryšiai Integruota komunikacija Socialiniai tinklai Strategija
Visi darbai

Septyniolika


Klientas Swedbank Paslaugos CSR ir tvarumas, Integruota komunikacija, Socialinė media Metai 2021

„Swedbank“ požiūris į tvarumą ir švietimą grindžiamas 17 darnaus vystymosi tikslų. Apklausos rodo, kad Lietuvoje tvarumo suvokimas yra fragmentiškas. Reaguodamas į tai, „Swedbank" kartu su Vilniaus miesto savivaldybe ir 17 socialinių partnerių inicijavo projektą SEPTYNIOLIKA.


Tikslai

  • Supažindinti visuomenę su 17 darnaus vystymosi tikslų.
  • Pristatyti „Swedbank“ ir banko partnerių socialinės atsakomybės ir tvarumo iniciatyvas.

Įgyvendinimas

Norėdami pagreitinti informuotumą, turėjome šią temą žmonėms pateikti linksmai, patraukliai ir įdomiai. 17 partnerių, 17 viktorinų, 17 unikalių objektų Vilniaus centre ir programėlė, kuria galima juos visus valdyti.


Rezultatai

Štai ką mums pavyko pasiekti:

50k+

projekto dalyvių

60k+

aktyvių įsitraukimų socialiniuose tinkluose

40+

publikacijų apie projektą Lietuvos žiniasklaidoje

Pasikalbėkime