
2024-ųjų vasarą Lietuvos muzikoje pažymėjo ryškią sukaktį – miestuose ir miesteliuose nuaidėjo ilgametes tradicijas menanti šimtmečio Lietuvos dainų šventė. Šio renginio mecenatas „Swedbank“ kartu su partneriu „Mastercard“ inicijavo ne tik įvairias rėmimo programas, bet siekė, jog net ir mažiausi renginio dalyviai jaustųsi ypatingi bei prisidedantys prie išskirtinio įvykio. To įkvėpti, sugalvojome nustebinti 400 Lietuvos Jungtinio vaikų choro dalyvių ir kartu su žymiais Lietuvos atlikėjais Monika Liu bei Free Finga jiems padovanoti laiką kartu. Kartu su klientu, sukūrėme ir įgyvendinome šios staigmenos konceptą nuo A iki Z: parengėme scenarijų, su Jungtinio vaikų choro atstovais derinome jo įgyvendinimą, koordinavome atlikėjų dalyvavimą, filmavimo ir montavimo klausimus, pasirūpinome maistu ir gėrimais vaikams bei visai komandai ir užtikrinome, kad viskas įvyktų kaip planuota. Monika Liu bei Free Finga niekam neprasitardami apsilankė paskutinėje Jungtinio vaikų choro dalyvių repeticijoje prieš Dainų šventę. Repeticijos metu atlikėjai įsiliejo į minią, kartu su choru dainuodami Eglės Sirvydytės dainą „Mano namai“. Kiek vėliau vaikams padovanojo ir savo bendrą dainą „Beržas“. Visos šios akimirkos buvo įamžintos kameros, o smagiems prisiminimams parengtas pirmas tokio masto įspūdžių vaizdo įrašas Lietuvoje.
Tikslai
- Dovanoti nepamirštamas akimirkas, padėkoti ir išreikšti stiprų palaikymą jauniesiems Lietuvos choro artistams ruošiantis vienam didžiausių metų įvykių Lietuvos muzikoje – šimtmečio Dainų šventei.
Wow efektas





Rezultatai
400 laimingų vaikų
400000
Organinių video peržiūrų Instagram
68000
Organinių video peržiūrų YouTube
44200
Organinių video peržiūrų TikTok