
Šimtmečio Lietuvos dainų šventės proga, kartu su klientu „Swedbank“ ir jo partneriu „Mastercard“ sukūrėme ryškų projektą „Kodas Sodas“. Įkvėpti Dainų šventės elementų – muzikos ir šiaudinių sodų, kaip bendrystės ir augimo simbolių, sugeneravome skaitmeninę muzikinio sodo versiją www.kodassodas.lt. Šioje platformoje, pagal įvairias šimtmečio lietuviškų dainų melodijas nuo pat 1924 iki 2024 m., kiekvienas galėjo sugeneruoti savo unikalų skaitmeninį kodą ir taip prisidėti prie didžiausio Lietuvoje virtualaus sodo kūrimo. Išleidome ir riboto leidimo džemperių ir marškinėlių kolekciją, kurios stilizuotas sodo motyvas sulaukė itin didelio populiarumo. Sukūrėme komunikacijos strategiją ir planą bei užtikrinome jos įgyvendinimą nuo pradžios iki pabaigos.
Tikslai
- Stiprinti „Swedbank“, kaip renginio rėmėjo bei partnerio įvaizdį, pasitelkiant inovacijas ir atliepiant Dainų šventės identitetą.
Kodas sodas


Rezultatai
63% Lietuvos gyventojų mano, kad ši kampanija prisidėjo prie „Swedbank“, kaip inovatyvaus ir modernaus banko, įvaizdžio kūrimo.
21522
Sukurta sodų
53805
Muzikos minučių išklausyta kuriant sodus
30%
Gyventojų palankiau vertina „Swedbank“ vaidmenį visuomenėje.