Viešieji ryšiai
Integruota komunikacija
Dizainas
Viešieji reikalai
Viešieji ryšiai

2024 m. pradžioje „Swedbank“ pristatė naują paslaugą – privalomąjį vairuotojų draudimą. Kartu su turinio kūrėju Karoliu Birgilu sukūrėme 15 linksmų vaizdo įrašų, kupinų naudingų patarimų tikriems automobilių entuziastams. Karolis, įkūnydamas įvairius personažus – nuo detektyvo iki šerifo, sudėtingas temas pateikė paprastai ir su humoru, o pagrindinė žinutė buvo aiški: rinkitės „Swedbank“ privalomąjį vairuotojų draudimą. Per metus kampanija socialiniuose tinkluose pasiekė daugiau nei 5 mln. peržiūrių ir tapo viena žiūrimiausių virusinių kampanijų.
Tikslai
- Naujos draudimo paslaugos įvedimas į rinką

Rezultatai
26 500 naujų draudimo sutarčių
2100000
Peržiūrų Instagram
2700000
Peržiūrų TikTok
400000
Peržiūrų YouTube