Strategija Viešieji ryšiai Integruota komunikacija Socialiniai tinklai Strategija
Visi darbai

Širdies diena


Klientas Servier Pharma Paslaugos Renginiai, Viešieji ryšiai Metai 2021

PSO duomenimis, hipertenzija yra pagrindinė priešlaikinių mirčių priežastis visame pasaulyje. Lietuvoje situacija taip pat kelia nerimą. Įvairūs skaičiavimai rodo, kad nuo 30% iki 60% gyventojų susiduria su padidėjusiu kraujospūdžiu. Nepaisant to, kad internete ir žiniasklaidoje yra daug informacijos apie hipertenziją ir kitas širdies ligas, kasmet vis daugiau žmonių Lietuvoje išgirsta šią diagnozę. Kartu su klientu supratome, kad lengvai prieinama informacija yra labai svarbi, tačiau jos nepakanka.


Tikslai

  • Rasti naujų būdų kalbėti apie hipertenziją bei kitas širdies ligas žiniasklaidoje ir už jos ribų
  • Paskatinti žmones žygiuoti ir taip rūpintis savo sveikata

Įgyvendinimas

Mūsų strategija buvo paprasta – užuot kalbėję, vaikščiokime. Tad kartu su „TrenkTuras“ komanda sukūrėme penkis širdies formos maršrutus, penkiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Tarptautinę hipertenzijos dieną šiuos maršrutus pristatėme „LRT“ bei „Delfi TV“ laidose bei radijuje. Maršrutus reklamavome „Nematoma liga“ svetainėje ir socialiniuose tinkluose. Taip pat, siekiant informuoti vyresnio amžiaus auditoriją, maršrutų žemėlapius ir į juos vedančius QR kodus patalpinome populiariausiuose miestų leidiniuose. Be to, kartu su portalu „15min.lt“ sukūrėme testą apie širdį.


Rezultatai

Rezultatai, kuriuos pavyko pasiekti:

1200

žmonių nuėjo ~5500 km.

4500

žmonių atliko testą „15min.lt“ portale

240000

gyventojų su kampanija susipažino per miestų leidinius

Pasikalbėkime