2022 metais parduotuvės, restoranai bei pramogų industrija siekė atsigauti po Covid-19 pandemijos. Siekdami atkurti ryšį su klientais ir paskatinti juos grįžti apsipirkti į G9 įgyvendinome ryškią juodojo penktadienio kampaniją ir suteikėme jai kitokį pavadinimą.
Tikslai
- Sukurti originalią, į madą orientuotą juodojo penktadienio kampaniją.
- Stiprinti ryšius su G9 nuomininkais ir paskatinti juos pasiūlyti vertingus juodojo penktadienio pasiūlymus.
- Per lapkričio mėnesį pritraukti mažiausiai 11 000 lankytojų.
- Pardavimus padidinti bent 10%.
Įgyvendinimas
Siekiant išsiskirti iš dabartinių konkurentų juodojo penktadienio kampaniją pavadinome „Bright Friday“ ir kartu su partneriais nufilmavome dinamišką, ryškų ir stilingą video klipą.
Siekdami pritraukti prekybos centro lankytojus ir paskatinti juos apsipirkti, kampaniją viešinome trimis būdais:
• internetu;
• Vilniaus gatvėse;
• prekybos centro viduje.
Norėdami pasiekti žmones internetu, naudojome tokias skaitmeninės reklamos platformas kaip „Meta“, „Youtube“ ir banerius lankomiausiose Lietuvos svetainėse. Taip pat dalinomės juodojo penktadienio pasiūlymais G9 socialiniuose tinkluose, svetainėje bei prekybos centro vitrinose.
Rezultatai
Štai ką mes pasiekėme per šią kampaniją:
90%
G9 nuomininkų pateikė savo pasiūlymus juodojo penktadienio išpardavimui
11 200
žmonių apsilankė prekybos centre lapkričio mėnesį (+2% nei planuotas KPI)
27%
augo pardavimai, palyginus su 2021 lapkričio mėnesiu (+37% nei planuotas KPI)