
„Ovoko“ – ambicingas Lietuvos automobilių dalių prekybos startuolis, siekiantis pritraukti aukščiausios klasės talentus. Norėdama sustiprinti darbdavio įvaizdį, įmonė išnaudojo Dakaro ralio rėmimą – taip gimė „Ovoko Racing Team“ su Karoliu Raišiu ir Ignu Daunoravičiumi. Jų dalyvavimas klasikinėje trasoje atspindėjo „Ovoko“ vertybes ir misiją, o kūrybiška komunikacija pavertė šį projektą sėkmingu talentų pritraukimo įrankiu. Komunikacija apie Dakaro komandą buvo natūrali ir įtraukianti – pasakojimas kūrėsi tiek per žiniasklaidą, tiek per vidinius kanalus. Darbuotojams siūlėme tai, ko nedarė niekas kitas – įdomiausius lenktynių užkulisius, kuriuos rodė patys komandos nariai. „Ovoko“ „Instagram“ paskyra virto gyvu Dakaro dienoraščiu, o pats ralis tapo įmonės kasdienybės dalimi.
Tikslai
- Naujų darbuotojų pritraukimas ir „Ovoko“ žinomumo didinimas
Ovoko Racing Team



Rezultatai
Autentiškas Dakaro turinys socialiniuose tinkluose padėjo išsiskirti darbo rinkoje ir tapti atradimu būsimiems talentams.
+310%
Instagram sekėjų
+32%
Instagram sėkėjų įsitraukimas
1000
CV į atviras pozicijas