NEBŪK TROMBAS

NEBŪK TROMBAS

Ryšiai su visuomene, reklama, renginys, socialiniai tinklai

Trukmė: 2018 11 – 2019 10

Klientas: UNIPARK (bendrovė „Santariškių parkavimo paslaugos“)

Problema: Dėl prastai išplėtotos infrastruktūros parkavimo problemos Santariškių medicinos miestelyje buvo gerai žinomos visos Lietuvos žmonėms – jų čia per metus apsilanko apie 1 milijonas. Draudžiamose vietose, ant pravažiavimų link medicinos įstaigų ar tiesiog šaligatvių automobilius palikdavo dažnas medicinos miestelio lankytojas. Paskaičiuota, kad per dieną tokių būdavo 300-400, o per mėnesį – apie 10 tūkstančių.

Neatsakingas vairuotojų elgesys sukeldavo problemų tarnybiniam medikų transportui. Jiems būdavo sunku ar net neįmanoma pasiekti gydymo įstaigas. Be to, neleistinose vietose automobiliai trukdė viešajam miesto transportui, sukeldavo kamščius ir avarines situacijas.

2018 m. pradėtas vykdyti parkavimo aikštelių plėtros projektas: buvo atnaujinta 300 stovėjimo vietų, taip pat įrengtos naujos 200 vietų antžeminė ir 1200 vietų daugiaaukštė stovėjimo aikštelė. Tačiau vairuotojai nenoriai naudojosi mokamų aikštelių paslaugomis.

Užduotis: išryškinti netvarkingo parkavimo sukeliamas problemas, sutelkti tvarkingu parkavimusi suinteresuotas puses, Santaros medicinos miestelio lankytojams (pacientams, jų artimiesiems, darbuotojams) parodyti naujai įrengtų aikštelių privalumus.

Įgyvendinimas:

  • Parengti ir išplatinti 6 pranešimai žiniasklaidai;
  • Inicijuoti straipsniai nacionalinėje ir Vilniaus žiniasklaidoje;
  • Santariškių medicinos miestelyje surengta akcija „Nebūk trombas“, kurioje dalyvavo VUL Santaros klinikų, SAM, Vilniaus savivaldybės, SĮ „Susisiekimo paslaugos“, Viešosios policijos eismo priežiūros tarnybos atstovai;
  • Video reklama „Nebūk trombas“, rodyta ACM ekranuose mieste;
  • „Nebūk trombas“ vaizdo reportažas, reklamuotas Facebook ir Youtube kanaluose;
  • Vairuotojų nukreipimo į aikšteles ženklų sistemos įrengimas aplink Santariškių medicinos miestelį.

Rezultatai:

  • Apie 100 straipsnių ir reportažų interneto portaluose, spaudoje, TV ir radijos stotyse;
  • Tiesioginės transliacijos iš „Nebūk trombas“ akcijos Lietuvos radijo, LRT ir LNK eteryje;
  • 80 tūkstančių vaizdo reportažo iš „Nebūk trombas“ akcijos peržiūrų FB ir YT kanaluose;
  • Ženkliai išaugęs aikštelių užimtumo rodiklis;
  • Pažeidėjų skaičius sumažėjo nuo 300-400 iki kelių dešimčių per dieną;
  • Pažeidėjai nebekelia problemų tarnybiniam medikų transportui.