MOKONOMIKA

Renginio organizavimas, ryšiai su žiniasklaida

Laikas: 2021 01 21

Klientas: „Swedbank“

Tikslai: 

•   Nuotolinio mokymo išvargintiems mokytojams, mokiniams bei jų tėvams sukurti kokybiško skaitmeninio turinio, kuris būtų įtraukiantis, kūrybiškas ir lengvai pritaikomas.

•   Paminėti „Swedbank“ 200 metų jubiliejų.

Idėja: Didžiausia nuotolinė pamoka Lietuvoje „Mokonomika“, skirta visų klasių moksleiviams ir jų mokytojams.

Įgyvendinimas: 2020-ųjų gruodį „Swedbank“ drauge su rinkos tyrimų bendrove „Norstat“ ir elektroniniu dienynu „Tamo“ apklausė tūkstantį Lietuvos mokytojų, ką jie mano apie nuotolinį mokymą.

96% mokytojų nurodė, kad jų krūvis darbe išaugo, visi vieningai sutarė, jog vienas didžiausių iššūkių tapo kurti mokymo turinį. Pamačius rezultatus, kilo idėja padėti ir pasiūlyti jiems kokybiško skaitmeninio turinio.

Nuo idėjos iki renginio praėjo vos du mėnesiai, ir 2021 m. sausio 21-osios rytą nuskambėjo „Mokonomikos“ skambutis. 24 pamokos, 27 mokytojai ir 3 valandų tiesioginė transliacija, kurią iš unikalios virtualios studijos vedė Rolandas, Fausta ir Rokas.

Tą pačią, sausio 21 dieną, „Swedbank“ finansų laboratorija paskelbė registraciją į 200 papildomų pamokų individualioms klasėms. Tai – simbolinis skaičius, minintis „Swedbank“ 200 metų jubiliejų. 

Rezultatas:

„Mokonomiką“ specialioje platformoje, portale „Delfi“ ir socialiniuose tinkluose stebėjo 225 000 žiūrovų.

Didžiuosiuose Lietuvos portaluose Mokonomika buvo paminėta daugiau nei trisdešimt kartų, sulaukėme ypatingo palaikymo iš moksleivių, jų tėvų bei mokytojų.

160-ties terabaitų duomenų perdavimą užtikrino 6 serveriai, o įgyvendinti šį išskirtinį renginį padėjo 15 suflerių, 21 kompiuteris, trys studijos ir daugiau ne 30-ties technikos specialistų komanda.

Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimuose „Mokonomika“ laimėjo bronzą (renginio kategorijoje), sidabrą (C-19 verslo komunikacija) ir auksą – įmonių socialinės atsakomybės kategorijoje.