MAN RAMU

MAN RAMU

Edukacinė ir reklaminė kampanija, ryšiai su visuomene, ryšiai su žiniasklaida, renginys, socialiniai tinklai

Trukmė: 2020 09 – tęsiamas

Klientas: „Swedbank“

Užduotis: „Swedbank“ Finansų instituto tyrimas nustatė, kad asmeniniai finansai ir emocinė sveikata yra glaudžiai susiję, o žmonėms reikia realių įrankių, kurie padėtų mažinti su pinigais susijusį nerimą – jį patiria 39 proc. Lietuvos gyventojų.

Įgyvendinimas: Inicijuotas projektas „Man ramu“ suteikia žmonėms būtinas priemones – nuo konkrečių finansinių patarimų iki nurimti kviečiančios muzikos.

„Man ramu“ sudaro dvi dalys:  

  • Kartu su „Vilnius Tech“ universitetu sukurtas finansinio IQ testas, leidžiantis sužinoti silpnąsias žinių apie asmeninių finansų tvarkymą vietas ir siūlantis realius sprendimo būdus.
  • Kompozitoriaus ir atlikėjo Pauliaus Kilbausko sukurtas ambient/chill stiliaus raminančios muzikos albumas „Vanduo“. Prie jo kūrybos proceso prisidėjo pokalbiai su psichologais bei muzikos terapeutais, albumo dalimi tapo ir menininkės Julijos Goyd video vizualizacijos.

„Man ramu“ projektas startavo 30 min. trukmės dokumentinio stiliaus vaizdo įrašo transliacija ir spaudos konferencija, kurioje pristatytas „Swedbank“ Finansų instituto atliktas tyrimas. Kartu buvo pradėta reklaminė kampanija internete, kuria buvo kviečiama sužinoti savo finansinį IQ. Kitą rytą daugelyje Lietuvos radijo stočių beveik tuo pačiu ryto piko metu nuskambėjo 3 minučių projekto reklama su muzika iš Pauliaus Kilbausko albumo. Vėliau didžiuosiuose Lietuvos miestuose startavo lauko reklamos kampanija. Toliau vykdomi viešinimo veiksmai, susiję su tyrimo rezultatais ir ekspertų nuomonėmis.

Rezultatai (2021 m. sausis):

  • Apie 21 tūkst. apsilankymų „Man ramu“ svetainėje/polapyje.
  • Virš 13 tūkst. žmonių išsprendė finansinio IQ testą.
  • Apie 24 tūkst. albumo „Vanduo“ perklausų „YouTube“, „Spotify“, „Soundcloud“ ir kitose muzikos platformose.
  • Virš 30 publikacijų ir interviu, pasirodžiusių pagrindinėse žiniasklaidos priemonėse (naujienų portaluose, televizijose, radijuje), kuriose buvo pristatyti tyrimo rezultatai ir naujas muzikos albumas.
  • 9 tūkst. anonsinio video peržiūrų ir 4,6 tūkst. projekto pristatymo video peržiūrų „Swedbank“ feisbuko profilyje.
  • 12 radijo stočių, kurios rytinio piko metu transliavo 3 min. muzikinį/reklaminį bloką su kvietimu į „Man ramu“ svetainę.
  • 19 reklamos stendų su tyrimo faktais ir kvietimu į „Man ramu“ didžiuosiuose Lietuvos miestuose su maždaug 1,5 mln. kontaktų.
  • Skaitmeninė reklama su 6,5 mln. parodymų ir maždaug 20 tūkst. paspaudimų soc. tinkluose bei naujienų portaluose.