ISM FUTURITY
Konferencija ISM FUTURITY: Viena diena ateityje
Konferencijos organizavimas, rėmėjų paieška, reklama, ryšiai su visuomene, pardavimai
Trukmė: 2015 01-10
Užduotis: Pozicionuoti ISM Vadybos ir ekonomikos universitetą kaip „think-tank“ tipo mokslo instituciją; formuoti šiuolaikišką universiteto įvaizdį; pritraukti studentų.
Įgyvendinimas: Kiekvienais metais ISM daro reklaminę kampaniją, skirtą pritraukti naujų studentų. Kartu su klientu buvo priimtas sprendimas šią reklaminę kampaniją transformuoti į konferenciją ir per jos reklaminę kampaniją parodyti ISM privalumus. Buvo pasirinkta futurizmo tema – ISM FUTURITY konferencija buvo komunikuojama kaip pirmoji ateities konferencija Baltijos šalyse. Į konferenciją pakviesti trys žymūs užsienio futuristai Anna Lise Kjaer, Nicklas Bergman, James Bellini bei lietuvis Kęstutis Pyragas, pasakojęs apie chaoso teorijos praktinį taikymą. Konferenciją vedė Rolandas Maskoliūnas, jos dalyvius sveikino Remigijus Šimašius. Po konferencijos vyko Ateities dirbtuvės, per kurias pranešėjai kartu su ISM ir miesto atstovais diskutavo apie Vilniaus ateitį. Kartu su konferencija vyko vyresnių klasių moksleiviams skirtos, ISM dėstytojų vedamos Jaunimo ateities dirbtuvės, kuriose pranešimą skaitė tuo metu JAV dirbusi virtualios bei išplėstos realybės technologijų pritaikymo srityje, bei Vaidas Repečka, baigęs pasaulinio garso futuristo Ray Kurzweilo įkurtą „Singularity University“. ISM patalpose savo kuriamus produktus demonstravo startuoliai.
Konferencija buvo reklamuojama televizijoje, radijuje, lauko reklamos stenduose, GoogleAds. Buvo vykdomas turinio projektas su 15min.lt, išleisti aštuoni pranešimai žiniasklaidai. Vyresnių klasių moksleiviai buvo kviečiami dalyvauti per mokyklas.
Rezultatai: Konferencijoje iš viso dalyvavo apie 700 žmonių. Kartu su konferencijos rėmėjų įnašų, už šiek tiek didesnį nei skiriamą studijų reklamos kampanijai biudžetą buvo pasiekta daugiau tikslinės publikos.