SIP SAP

Beržų sula Sip Sap

Ženklodara, pakuotės dizainas, socialiniai tinklai

Klientas: UAB „Straikas“

Galimybės: Daugelį metų beržų sula gyveno senolių palėpėse. Šviežia ar rauginta pasitikdavo turguose, ja vaišindavo anūkus. Pastebimas „Adult Drinks“ kategorijos augimas, žmonių domėjimasis sveiku gyvenimo būdu ir švarūs Lietuvos beržynai lėmė – laikas sulai keisti klumpes į Adidas ir išeiti į miestų gatves.

Sprendimas: Ekologiškos sulos „Sip Sap“ (liet. Gurkšnis Sulos) linija, skirta Lietuvos ir užsienio vartotojui: stilingam jaunimui, sveikatinguoliams ir mamoms.

Rezultatai: Per 2 metus „Sip Sap“ pasiekė visų didžiųjų prekybos centrų lentynas ir šiuo metu turi 120 Horeca taškų Lietuvoje. „Sip Sap“ prekiauja Prancūzijoje, Vokietijoje, Rumunijoje, Japonijoje, bendradarbiauja su Virtuvės mitų griovėjais ir žurnalu „Aš Ikona“. Turi 2900 sekėjų „Facebook“ ir 6500 sekėjų „Instagram“.

Nuorodos:

www.sipsap.eu

https://www.facebook.com/SipSapBirchTreeSap

https://www.instagram.com/sipsap_birchtreesap