MAGNUM

Sultys MAGNUM

Ženklodara, pakuotės dizainas

Klientas: UAB „Straikas“

Užduotis: Sukurti naują, MAGNUM vertybes – šviežumą, skanumą bei sveikumą, atspindintį sulčių pakuotės dizainą. Įtraukti tikslines auditorijas kuriant ir vertinant naują pakuotę, atkreipiant dėmesį į Lietuvišką sulčių kilmę bei kokybę.

Sprendimas: Drauge su Vilniaus Dailės Akademijos grafinio dizaino katedros 4 kurso studentais (vad. Edvardas Kavarskas) buvo sukurta MAGNUM sulčių pakuotės vizualinė koncepcija ir dizainas. Nugalėjusios idėjos liustracijose jaučiama M.K. Čiurlionio įtaka, o kiekviena sulčių rūšis turi savo pasaką, matomą ant pakuotės. Sukūrėme šūkį, kuris tiek emociškai, tiek konceptualiai atliepia pakuotės idėją. 

Rezultatai:

26 studentų idėjos, 6 finalininkai, 1 nugalėtoja (Ingrida Kirkliauskaitė) + 1 publikos prizas (Domas Mikšys)

MAGNUM pakuotė įvertinta tarptautinių pakuotės dizaino portalų:

www.packagingoftheworld.com  

www.thedieline.com

Konkursas ir jo rezultatai ne kartą publikuoti „Verslo žiniose“.

Naujoji sulčių pakuotė per metus įsitvirtino didžiųjų prekybos centrų lentynose ir daugiau nei 200 Horeca taškų visoje Lietuvoje.

Pirmą kartą VDA istorijoje organizuotas konkursas pasiteisino – nuo to laiko konkursus katedra organizuoja jau 3 metus, o pirmojo konkurso finalininkai sėkmingai dirba pakuotės dizaino srityje (vėlesni dalyviai UAB „Biržų duona“, UAB „Vilniaus duona“, UAB „LESTA“)

PRIEŠ

PO